Drie communicatiedoelstellingen voor 2018

Een imagocampagne voor Het Entrepot

Het Entrepot zette de voorbije jaren zwaar in op de heroriëntering van de inhoudelijke werking, daarnaast werd ook op communicatief vlak de vormgeving en identiteit van Het Entrepot uitgewerkt. Toch staat Het Entrepot voor een groot deel van de doelgroep nog steeds bekend als fuifzaal en een stuk minder voor haar creatieve werking en mogelijkheden die er te rapen vallen. Daarom wil Het Entrepot in 2018 een ‘imagocampagne’ op zetten. Het Entrepot gaat in samenwerking met een communicatiebureau op zoek naar een nog betere manier om de huidige werking te communiceren naar de doelgroep.

(vrijwilligers)Team Communicatie

Het Entrepot en Villa Bota hechten veel belang aan de vrijwilligerswerking en trekken deze ook door naar alle geledingen van de werking. In 2017 werd al gebrainstormd rond en geëxperimenteerd met verschillende werkgroepen, zo ook met de werkgroep Communicatie. Zo werden verschillende vrijwilligers ingeschakeld om de sociale media van Het Entrepot te verzorgen tijdens Vama Veche. Bedoeling is alvast om de werkgroep Communicatie uit te breiden en een vaste kern vrijwilligers met interesse in communicatie in te schakelen voor diverse aspecten van de communicatie van Het Entrepot en Villa Bota.

Villa Bota = FM-station

Na vele jaren dromen en voorbereidend werk leveren is het begin 2018 zover: medialab Villa Bota krijgt een plaats op de FM-band! Vanaf 17 februari is Villa Bota te beluisteren op 106.4FM (Brugge) en 107.9FM (Torhout). Een immense stap in de radiowerking van Villa Bota, ook op het vlak van communicatie. Samen met enkele vrijwilligers zal een campagne op touw worden gezet die Villa Bota als lokale FM-zender in de markt zal zetten. Dit zal ook gepaard gaan met een feestelijk startevent, met als bedoeling om in Brugge en omstreken de nodige buzz te creëren rond deze mijlpaal in de jonge geschiedenis van Villa Bota.